Startpagina BETER LEVEN

Startpagina BETER LEVEN
Een blog die gaat over mijn startpagina http://beterleven.startplezier.nl Een startpagina die naar mijns inziens nog lang niet af is maar de meest volledige bruikbare startpagina moet worden.dit kan ik alleen bereiken met de hulp van jullie door tips en opmerkingen die de pagina aanvullen en niet mogen ontbreken,het moet een startpagina worden die gewoon alle essentiele rubrieken met links bevat voor een BETER LEVEN. Ook alle mensen die met hun achternaam "van Os"heten verwelkom ik en maak graag met jullie kennis.

donderdag 4 februari 2010

Wat te doen in de onzekerheid of je website nog wel bestaat.

Beste mensen ik geef nog ff een update over de servercrash van Startplezier.
Ze hebben mij bericht dat ze vandaag een expere bij halen om te kijken wat er nog over is van
de backup ,in het ergste geval ,zetten ze er een backup op van 2007 en kan ik dus weer opnieuw
beginnen.maar ik blijf hoopvol en heb nog vertrouwen,
ze vertelde mij wel netjes dat als ik mijn website op internet ga zoeken ik een error krijg maar dan in cache mijn website terug kan zien op een eerdere datum dat google mijn site http://beterleven.startplezier.nl met een bezoekje vereerde,maar ik heb gekeken en toen was ik in een beginstadium om de siet te vullen ,dus we blijven hopen.

Nico van Os

Geen opmerkingen:

Een reactie posten